شرکت skf سیستم های به روز شده روانکاری اتوماتیک برای پمپ ها معرفی می کند

آزمایش برای سیستم های روانساز
آزمایش برای سیستم های روانساز
اکتبر 2, 2018
واقعیت درباره ی گریس های ذوب نشونده
اکتبر 23, 2018

شرکت skf سیستم های به روز شده روانکاری اتوماتیک برای پمپ ها معرفی می کند

شرکت skf

شرکت SKF به تازگی «پمپ الکتریک کامپکت» خود یا “ECP” را برای سیستم‌های روغن‌کاری تک خطی به‌روز کرد. این پمپ‌ها که اولین بار در سال ۲۰۱۶ معرفی شده بودند.هم با کارتریج‌های از پیش پرشده و هم با مخزن‌های پلاستیکی برای شارژ کردن آسان، موجود هستند.

شرکت SKF در پمپ “ECP” که برای روغن‌کاری بلبرینگ‌ها و هدایت‌گرهای خطی در سیستم‌هایی با ۲۰ نقطه روغن‌کاری یا کمتر و خط اصلی ۱۵ متری طراحی شده‌اند، مخزن تخلیه فشار داخلی‌ وجود دارند تا در سیستم‌های اتوماتیک روغن‌کاری تک‌خطی قابل استفاده باشند. این پمپ‌ها در سه سایز با کاتریج روغنی از پیش پرشده یا مخزن ذخیره پلاستیکی برای روغن یا گریس مایع، موجود هستند. در مخزن‌های ذخیره، فیلترهای استانداردی به کار رفته‌اند. مدل‌های پمپ‌دار، ظرفیت مخزن ۱ یا ۷/۱ لیتری دارند و می‌توان بر روی آن‌ها یک مانیتور ۵ مرحله‌ای نصب کرد.

شرکت SKF برای از بین بردن خطر آلودگی روغن‌ها و روانسازها، این شرکت مدلی از “ECP” را پیشنهاد می‌کند که کارتریج ۳۸۰ میلی‌لیتری دارد. کارتریج‌ها به راحتی عوض می‌شوند و می‌توان آن‌ها را با دکمه سفارشی داخلی برای مانیتور فیلترها سفارش داد. کارتریج‌های استاندارد در زمان تحویل با گریس مایع مدل OO پر شده‌اند.

این پمپ‌ها را که کاربری بسیار آسانی نیز دارند. می‌توان در کنار ابزار اندازه‌‌گیری تک‌خطی همین شرکت، در دستگاه‌هایی با سایز کوچک یا متوسط استفاده کرد.

ترجمه:شرکت تامین روانکار دایان

1 دیدگاه

  1. مصطفی نجفی گفت:

    مشاوره در رابطه با روانکاری نقطه ای و اتوماتیک دستگاههای بزرگ صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *