شرکت کلوبر گریس صنعتی برای کاربرد در آب و هوای سرد عرضه می‌کند

گريس پلي‌اوره
مزایای استفاده از گریس پلی‌اوره
فوریه 23, 2019
انتقال حرارت
روغن های انتقال حرارت
آوریل 24, 2019

شرکت کلوبر گریس صنعتی برای کاربرد در آب و هوای سرد عرضه می‌کند

کلوبر

کلوبر

اخیراً شرکت کلوبر لوبریکیشن نوعی گریس صنعتی برای تجهیزات معادن کانی و سنگ در شرایط آب و هوایی بسیار سرد عرضه کرده است.

کلوبر پلکس ELM 44-80 آرکتیک برای روانکاری پیچ‌ها، خارها، بوش‌های راهنما، قطعات شاسی، اتصالات، بست‌ها، فنرهای تیغه‌ای، و یاتاقان‌های اصطکاکی و غلتکی در ماشین‌آلات معادن کانی و سنگ، که در طول سال در نواحی با اقلیم‌های سخت شمالگانی، زیرشمالگانی و قاره‌ای کار می‌کنند، طراحی شده است.

دسترسی بیشتر به ماشین‌آلات، کاهش توقفات و کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری در عملیات معادن کانی و سنگ بسیار اهمیت دارند، اما روند افزایش کار در مناطق بسیار سرد مشکلاتی را در زمینه روانکاری به وجود آورده است.

کلوبر پلکس ELM 44-80 آرکتیک حاوی ۵ درصد روانکار جامد است و برای حفاظت در برابر سایش تحت شرایط اصطکاکی مخلوط و مطابق با نیاز سازندگان ماشین‌آلات طراحی شده است. استفاده از افزودنی‌های پیشرفته در این روانکار، قابلیت تحمل بار در فشارهای سطحی بالا و سرعت‌های پایین را فراهم می‌آورد. ترکیبات پیشرفته روغن پایه امکان قابلیت پمپ کردن را تا دماهای ºC 50- فراهم می‌آورند. گریس نیز در دماهای بالاتر به خوبی به سطوح عمودی می‌چسبد.

ویژگی‌های عملکردی کلوبرپلکس ELM 44-80 آرکتیک برای تجهیزاتی مانند یدک‌کش‌های برون‌جاده‌ای، لودر، بولدوزر، بیل مکانیکی هیدرولیکی، بیل مکانیکی کابلی، جرثقیل‌ها، نقاله‌ها و سیستم‌های حمل مناسب هستند.

ترجمه:تامین روانکار دایان

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *